Mysigt!

2010-11-15 @ 22:13:49
Jag åkte in till Gävle en stund innan dansen bara för att få träffa Emma och Lollo lite.. Så kuuul att ses igen, det var ju ett tag sen liksom. Fina ni! ♥ Mötte de på centralen och sedan trallade vi in mot stan och de köpte något att äta och sedan visade jag vägen till konserthuset. Vi hann prata massa på vägen, så mysigt! Sedan lämnade jag dem på konserthuset, men vi ses ju kanske till helgen igen! ♥

Och jag drog vidare till Ackes, det var dags att dansa igen.. Så underbart! Vi körde lite zumba-uppvärmning idag, haha, så kuuul men vad jobbigt det var då.. Sedan körde vi faktiskt bara dansen, vi la på det sista och körde de några gånger.. Det blir nog jättebra det där.. Ska fixa med slutposer nästa gång, haha. Och testa kläder och sånt, vi pratade lite grann om det idag med.. Men det blir nog toppen, längtar till uppvisningen faktiskt! ÅH! Sedan tog jag bussen hemåt och mamma hämtade mig, för det vräkte ner snö, haha..

Nu sitter jag här och äter choklad och inte så mycket mera. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback