Ny vecka framför oss..

2010-11-28 @ 23:25:42
Det har inte hänt så mycket idag.. Julskyltningen skrev jag om.. Annars har jag bara suttit här. Snurrat runt på datorn, kollat på Ensam mamma söker här nu ikväll.. :) Och även det exklusiva materialet.. mys! Men jag ska faktiskt släcka ner snart.. Men först den obligatoriska veckoplaneringen...

Måndag: Träffa gruppen, högskolan 10. Jazz 19.10.
Tisdag: Plugga! Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Marknadsföring 9.15-12. Träffa gruppen 13. Aerobic latin moves 18.30. Maria Wern på tv!
Torsdag: Ekonomisk styrning o analys 9.15-12.
Fredag: Inget planerat...
Lördag: Dansuppvisning/avslutning på Estraden 12-16. Så mycket bättre på tv!
Söndag: Julkonserten 2010 i Uppsala med Jennifer.

En lite jobbig vecka... Massa plugg och häng på högskolan blir det i alla fall.. Sedan är det sista träningsveckan för i år.. Dans och träningen på badet! Lite tv ska jag hinna med också.. Och veckan avslutas på Bästa möjliga vis, jag drar till Uppsala och ser/träffar älskade Essen!Underbart!

Dags att släcka ner...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback