Nya kurser...

2010-11-08 @ 17:35:49
Jag har varit på högskolan hela dagen, eller från morgon till två-tiden. :) Ekonomisk styrning och analys på förmiddagen, där vi körde igång direkt. Kursen verkar vara väldigt kul alltså, det trodde jag inte. Och vi verkar få en bra mentor också, heja! Det gör ju nästan allt.. Massor att läsa till nästa föreläsning på torsdag, hur ska man hinna?! haha.. Efter lunch så var det dags för kursintro i Marknadsföring.. Oj, vilken jobbig kurs det verkar bli.. Mycket att läsa, två j*kla grupparbeten där vi inte ens får välja gruppmedlemmar själva.. Suck! Litteratur på engelska, men föreläsningar och prov på svenska i alla fall. :) Mycket att läsa här med till nästa föreläsning som är på fredag. Heja! Jag har mycket att göra liksom... Ska sätta igång senare ikväll efter dansen, eller imorgon.

Nu ska jag byta om och fixa klart för att sedan cykla iväg till bussen och vidare mot Gävle för att dansa loss i en timme. Underbart!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback