Snökaos typ...

2010-11-26 @ 10:59:58
Alltså det snöar och snöar och snöar.. det tar aldrig slut fan.. Sedan igårkväll när jag kom hem och tills nu, så har det säkerligen kommit några decimeter, det är galet! Men det är ju otroligt fiint i alla fall. :) Jag har varit vaken en stund men inte orkat gjort något ännu.. Kollade nyligen på det jag filmade igår, åh herregud, kan det bli den 5 december snart?! ♥

Min to do-lista för dagen;
- duscha.
- gå ut med musbus.
- betala räkningar.
- stan; hemtex, trivsamt, dollar, specsavers..
- blogga om förra helgen..
- maila lärare.
- läsa del2 av block4 i ekonomisk styrning o analys.
- fixa hemtentan.
- Kolla på Maria Wern på tv4play.
- och äta... (lär nog skriva upp det, annars glömmer jag!)

Ja, det finns en del att göra.. Jag måste ut i detta väder, jobbigt.. Men tror faktiskt att jag ska börja med att kolla lite på Sjunde himlen, sedan duscha och äta frukost. :)
Hörs senare idag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback