Snön är här..

2010-11-09 @ 20:56:54
Jag vaknade konstigt nog vid nio-tiden idag när klockan ringde, fast gick inte upp då... Kom ju i säng efter ett-tiden nån gång inatt för jag pluggade nån timme, heja mig! Duschade och åt frukost i alla fall, kollade på Sjunde himlen och sedan pluggade jag lite till. Det var segt! Sedan har jag mest suttit och kikat runt på datorn hela eftermiddagen.. Vid halv fem så trallade jag iväg till badet i snöstormen, ja det började faktiskt snöa på eftermiddagen här. Mysigt men det blåser som fan.. Vid fem så var det dags för step/styrka, ååååh så kul! Efter det så väntade styrkepasset, också superkul! :) Pratade med Päivi efteråt och det slutade med att jag fick skjuts hem, taaack! Slapp gå hem i stormen.. Hamnade här direkt och här händer det inte så mycket alls.

Ska ner och se om det finns nå gott att mumsa på. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback