Tänd ett ljus!

2010-11-06 @ 11:10:39
Jag lyssnar fortfarande på Tre S julskiva och har gjort det typ konstant sen jag fick låtarna.. Stängde av datorn igår, fortsatte att lyssna i mobilen, stängde av inatt nån gång, fortsatte imorse när jag vaknade och slog på datorn och här sjunger de så fint! Hihi, har jag sagt att jag älskar skivan eller?! Underbart! Det är förövrigt väldigt kallt i mitt rum, tycker i alla fall jag.. Så jag ska väl snart skutta in i duschen och sedan får vi se vad dagen bjuder på.. :)

Planer typ...
- Valbo med mamma?
- Plugga; reflektionen.
- Kolla på tv; Så mycket bättre och The last Bounce!

Så är det tänkt att min dag ska vara.. Hoppas på det också. Kanske dags att duscha, äta frukost och fixa sig lite.. :) Hörs senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback