Tandställningen borta!

2010-11-10 @ 10:57:33
Jag var in till tandläkarn nu imorse, eller vid kvart i nio.. Allt såg bra ut så de plockade ur tandställningen, det gick ju jättefort.. haha. Slipade bort limmet efter tandställningen och polerade lite, eller vad det heter.. Gjorde avtryck med sån där gegga, haha, usch! Ska in i eftermiddag och hämta nån skena som jag ska ha på nätterna. Efter en timme var jag klar där, betalade för mig och sedan åkte vi hemåt.. Det känns lite ovant alltså, haha.


hahah, jag bjuder på denna... xD

Kommentarer
Postat av: Annika

gilla (Y)

2010-11-10 @ 11:45:13
Postat av: Mika

Åh vad najs! :D

2010-11-10 @ 16:19:50
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: sara

Gud va härligt gumman :) tänk vad du varit duktig som tagit dig igenom hela processen :) Tycker vi borde ta en promenad någon dag <3

2010-11-10 @ 22:50:53
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback