Träning är livet!

2010-11-02 @ 21:25:47
Jag var ju som sagt iväg och tränade här ikväll.. Step/styrka vid fem-tiden. Åh, så underbart! Päivi hade fixat och ändrat lite i programmet, men det var galet kul ändå. Körde på som fan och svetten lackade.. xD haha. Så sjukt roligt i alla fall. Efter det så körde jag styrkepasset också. Gud så jobbigt! Kör jag mig riktigt slut på första passet så orkar man ju knappt det andra ju.. gaah! Men jag kämpade mig igenom det ändå, det är ju roligt! Stannade kvar med Päivi efteråt och pratade, hon ska köra nå zumba-inspirerat imorgon så vi lyssnade på lite låtar och hon testade lite olika steg. Galet roligt! :D Vi pratade på massa och kom inte därifrån förrän strax efter åtta, och då slutar passet vid halv åtta, haha. Men trevligt trevligt! Cyklade hem i regnväder.. xD

Nu ska jag ner och ta nåt att äta tror jag.. Vad, det visar sig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback