Fredag igen..

2010-11-12 @ 15:13:04
Jag kom upp imorse och hann med halv nio bussen till Gävle, till högskolan. Det var dags för föreläsning i marknadsföring. :) Det var väldigt segt, men ändå roligt. Våran föreläsare är ju lite rolig... "Sälja er kropp för att få tag i kursböcker.." "Sprit och knark är roliga ord att säga" "Knark är bajs". Hahah, jaa vi hade lite roligt då va.. xD Slutade strax innan tolv och då tog jag bussen hemåt, det regnade såklart. Suck! Väl i viken så trallade jag till stan i regnvädret.. In på specsavers och bokade en synundersökning, najs, jag behöver nya linser liksom.. Och sedan till banken för att sätta in lite pengar.. :) Sedan hemåt och då blev det mat, mums.

Nu sitter jag här och trycker, har nyligen laddat ner intervjun med Tre S:en från p4 extra.. Så mysiga! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ska ta och kika igenom allt här.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback