Lång dag..

2011-08-29 @ 23:22:53
Tidigare idag så var jag till högskolan, i förmiddags helt enkelt. Det var dags för ny kursstart. Handelsrättslig översiktskurs. Lite information och vi började med allmän rättslära direkt. Det verkar bli en rolig kurs ju, hoppas det! Hatar att vi har så mycket seminarium ju, varje vecka typ. Gah! Fick reda på gruppindelningen också, jag och Sanna hamnade i samma, najs! Bestämde träff med gruppen på onsdag så ska vi fixa uppgiften till seminariet på torsdag. :) Sedan trallade jag till stan och den var strax innan ett-tiden då. Runt, runt och runt på stan. Det blir tråkigt väldigt snabbt. Mat på donken. Träffade sedan Lina, som jag pluggar/pluggade med.. Så hängde med henne och hennes kompis en stund, trevligt! Runt halv fem-tiden så drog jag till Ackes ju, dansade runt där i fyra timmar, woh! Halv tio-bussen hemåt och var hemma strax efter tio och tog då en macka, mums!

Nu kollar jag lite på Bones och bara slappar, trööött!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback