Veckan som kommer..

2011-08-28 @ 21:15:43
Dagen har bara rullat på.. Vaknade sent. På eftermiddagen så var vi till mormor och firade henne.. Moster och kusiner också. Trevligt! :) Blev där några timmar.. Sedan var jag iväg och zumbade. Nu sitter jag här och glor, nyligen kollat på Bones. Yeah! Veckan har nåt sitt slut också, imorgon är det ny vecka. Skolan börjar också.. Och det är dags att börja söndagsblogga igen också tycker jag. Så here we go!

Måndag:
Handelsrättslig översiktkurs (Hök) 9.15-12. Stan i Gävle. Ackes, prova på - Street 17-19. Jazz/lyrisk jazz 19-21. Emma fyller år, grattis! ♥
Tisdag: Tomt!
Onsdag: Träffa gruppen, högskolan 13. Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Hök-seminarium 13.15-15. Ackes, prova på - Ragga 18-19. Latin mix 19.10-20.10. Jennie fyller år, grattis! ♥
Fredag: Hök 8-11.
Lördag: Step/styrka 10.30.
Söndag: Prova-på, zumba på zenzen!

Åh, terminen är igång! Ny kurs på högskolan imorgon, det ska bli intressant! Massa dans väntar också, lovely! Lite träning också, måste fixa träningskort nu i veckan. Super! Det blir nog en toppen vecka det här.. :D Och jag kom på nu att jag måste packa väskan inför morgondagen innan jag kan slå mig ner riktigt här. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback