Andra Advent!

2011-12-04 @ 20:08:16
Veckan är slut, igen då. Vad fort det har gått! Söndag idag då.. Var in till Gävle efter lunchen här, kikade runt i lite butiker.. Fixade knästrumpor till dansen imorgon, najs! Sedan dags att dansa vid 14-tiden, extrainsatt lektion. Tango som gällde.. 1,5 timme höll vi på... herregud alltså, det var ju inte lite steg heller. Lite mer i introt, mitten och slutet blev satt idag. Hjälp! På torsdag hoppas jag att stegen sitter också så det bara blir repetition då. :) Fick sedan skjuts hem av en jag dansar med.. Najs! Sedan här hemma så har det inte hänt så mycket alls, bara slappat här vid datorn, ätit lite pizza med mor och så.. :)

Som sagt, veckan är nu slut och det är dags att söndagsblogga..
Måndag: Gruppövningar 10-12. Inlämning av uppgift3. Street 18. Jazz 19. Lyrisk jazz 20.
Tisdag: Plugga!
Onsdag: Tenta - Dataanalys och statistik 9-14. Plugga! Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: DAS 10.15-12. Gruppövningar 13-15. Ragga 18. Latin mix 19.10. Lollo fyller år, grattis! ♥
Fredag: Omtenta - Marknadsföring 9-13. Plugga!
Lördag: Uppvisning med Ackes på Estraden 12-15. Zumba Party 16.
Söndag: Plugga! Kolla dansuppvisning, Folkets hus 15. Zumba 18.

Veckan som kommer är det mycket som händer.. Två tentor väntar, och jag har pluggat alldeles för lite som vanligt, men jag har några dagar på mig än. :) Så mycket plugg blir det under veckan då! Sista danslektionerna innan uppvisningen också. Så otroligt tråkigt att det är sista ju, men åh vad jag längtar till uppvisningen. Den är på lördag, så det är en heldag på Estraden då. Lovely! Sedan tänkte jag kolla på uppvisningen här i Viken på söndag.. Det blir nog en toppen vecka om allt går som det ska! ;D

Nu ska jag kika på Copycat singers och fixa inlämningsuppgift 3..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback