Dagen innan..

2011-12-23 @ 21:55:05
Den här dagen har verkligen gått väldigt fort.. Hade lite tråkigt när jag vaknade idag och drog in till Gävle en snabbis. Köpte fina rosa shorts på rea och en kalender för nästa år. Najs! Sedan har jag mest suttit hemma vid datorn. Bloggat om julkonserten förra helgen, äntligen. Anmält mig till vårens danskurser som ni sett neranför. Så kul! Nu sitter jag hemma hos pappa med syster och kollar på Bingolottos uppesittarkväll.. Tradition! ♥ Inte vunnit nåt alls, inte än ialf.. Gud vad grym Jill Johnson är! Nån timme kvar på kvällen här...

Jag passar på att önska God Jul till er alla nu, för imorgon har jag inte tid alls att kika in här. Fullt upp hela dagen! Julafton liksom! Och avslutar inlägget med en favoritlåt från favoritbruden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback