Bloggpaus!

2011-12-18 @ 16:20:13
Ja, det blev en liten bloggpaus här. En hel vecka blev det! Inte vad jag hade räknat med riktigt men jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls. Datorn slogs på för första gången igårkväll den här veckan, men jag tröttnade efter en timme. Nu är jag dock här och ska blogga ikapp lite..

Ja, vad har då hänt i veckan.. Inte mycket, eller egentligen mycket. Jag har pluggat, pluggat och åter pluggat! En föreläsning och fyra omtentor har jag hunnit med. Varje dag har bestått av plugg, lite som mycket. Kunde ha pluggat mer än vad jag gjorde, men nu är det gjort i alla fall. Så, skolan har tagit upp hela veckan. Pluggat statistik, mikro teori, ekonomisk styrning, externredovisning och mikro analys. Visst låter det roligt, haha. Och i helgen här så har jag läst ikapp i statistik-boken, 7kapitel.. På engelska, så segt ju! Men nu är det bara två föreläsningar och två inlämningsuppgifter kvar innan jullovet här, lääängtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback