Jullov!

2011-12-21 @ 14:59:35
Skolan är avklarad för året. Så sjukt skönt! Sista föreläsningarna är över, inlämningsuppgifterna är klara och inskickade och jag är godkänd på första deltentan i kursen. Underbart! Och halva utbildningen är nu gjord, helt galet alltså. Det har ju inte gått så värst bra menmen, jag är kvar fortfarande.. I höst har det ju varit utan bidrag från csn också, jobbigt. Men till våren ser det ut som att jag nog får pengar i alla fall.. :)

Nu har jag jullov i cirka tre veckor, börjar den 10januari igen. Och då måste allt gå, herregud! Alla kurser måste klaras av, så jag har lite press på mig.. Men först ska jag andas ut och samla lite nya krafter inför terminen. :) Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback