Lååång dag!

2011-12-07 @ 21:43:21
Shit vad den här dagen har varit lång alltså. Jag var ju uppe och skuttade redan vid halv sju imorse och det känns som att det var en helt annan dag än denna, haha.. Jag orkar inte blogga så mycket så jag tänkte bara göra en lista på vad som hänt. :)

- Tenta på förmiddagen. Kändes bra, men man vet aldrig!
- stan en sväng i Gävle.
- messat folk.
- mailat folk.
- klippt strumpbyxor till dansen imorgon.
- kommit halvvägs med julklappen till S.
- Slagit in julklapp.
- tränat, sista passet på badet innan jul.
- Promenad med musbus.

Ja, lite har jag hunnit med i alla fall. Det finns fortfarande två saker kvar på min lista som jag har, som ännu inte är gjorda. Måste plugga inför omtentan på fredag.. och packa väskan för morgondagen. Ska fixa det så fort jag gjort klart detta.. Nyligen ätit lite tacos för mig själv här och slökollar på Bones. :) Najs!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback