Sociala på hemmaplan!

2011-12-28 @ 20:30:57
Jag känner att jag måste skaffa mig ett liv här på hemmaplan, ett socialt liv. Faktiskt, det känns lite så. När jag ska träffa någon så är det ju till Sthlm som gäller.. för jag har inte direkt någon vänkrets här i Viken/Gävle.. Och när jag nu har börjat dragit ner på resor osv, så vill jag gärna finna lite vänner här runt omkring och umgås med.. :)

Igår var jag in till Gävle och fikade med Lisa, mötte upp henne på Waynes vid 15-tiden. Första gången vi träffas utanför danslokalen typ.. Väldigt roligt! Pratade på om allt möjligt faktiskt.. Så mysigt att träffas sådär, man lär ju känna varann på ett helt annat sätt. :) Efter två timmar så tog vi oss därifrån, Lisa skulle hemåt till fem typ.. Tog sällskap till centralen där vi sa hejdå till varann.. Och där träffade jag fina Bonnie, lite chockad va men åh så mysigt och prata lite med varann, underbart! ♥ Och idag har jag varit till stan och fikat med Sofia.. Waynes blev valet. Mötte upp henne där vid 14-tiden, så roligt att ses igen! Pratade massa.., väldigt mycket dans såklart. Vi har valt samma kurser till våren igen, så det ska bli väldigt roligt. Efter ungefär 2,5 timme så kände vi kanske att det var dags att lämna stället, haha. Sa hejdå utanför och vi ska självklart ses snart igen. Kanske en bio nästa vecka redan. :)

Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback