Söndagsblogg!

2011-12-11 @ 18:18:01
Ja, det är ju faktiskt söndag idag, tro det eller ej. Sjukt fort har det gått, det säger jag nog varje söndag tycker jag.. :) Men det är ju dags att söndagsblogga igen och nästa vecka är helt sjuuuk. Hur tusan ska jag hinna och orka med allt...?! Check this out!

Måndag:
DAS 10.15-12. Gruppövningar 13-15(?) Plugga!
Tisdag: Omtenta - Mikro teori 9-14. Plugga!
Onsdag: Omtenta - Eko. styrning 9-14. Plugga!
Torsdag: Omtenta - Externredovisning 9-14. Gruppövningar 13-15(?). Inlämning av uppgift1.
Fredag: Plugga!
Lördag: Omtenta - Mikro analys 10-15. Sanna i Gävle! ♥
Söndag: Slaaaappa!

En galen vecka som sagt, och jag har bara mig själv att skylla. Fyra omtentor varav två som jag måste klara, gaah! Så mycket plugg blir det! Ska även försöka hinna med en föreläsning och två gruppövningstillfällen i nuvarande kursen jag går.. Kan bli lite jobbigt, så vi får se hur det blir.. Och avslutar allt på lördagen med julkonsert med finaste Sanna. Gud så jag har längtat efter detta alltså, det ska bli underbart! ♥ Söndagen kommer bli väldigt slapp, bara njuta av lite ledighet liksom.. :) Utöver veckans planering, så ska jag hinna med lite smågrejs också. Göra klart Sannas julklapp, inhandla de sista julklapparna, anmäla mig till vårens danskurser (om schemat kommit upp!) och KANSKE gå på en föreställning (om biljetter finns kvar!). Ja, lite smått och gott.

Nu ska jag göra nåt, vet dock inte vad.. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback