Torsdag och Fredag..

2011-12-02 @ 16:25:56
Igår var jag till högskolan igen.. Sista föreläsningen innan tentan nästa vecka. En snabb sammafattning gjorde vi och sedan gick vi igenom en gammal tenta. :) Satt sedan i bibblan en stund innan mamma hämtade mig, så följde med henne, syster och mormor till City Gross och Jula. Sedan in till stan för mat och sedan Ackes. Dansade i två timmar innan jag tog bussen hemåt igen..

Idag så har jag varit en sväng på stan med mamma. Köpte mössa till dansuppvisningen, vet dock inte om jag ska ha den kvar.. Inga vita knästrumpor hittades, men ska leta vidare.. Annars har jag bara suttit här, mailat och messat folk.. Kollar på Bones just nu.. Så fort det är slut så ska jag kolla på det senaste avsnittet av Bones här, som sändes i USA igår.. iih! :) Sedan blir det tacos med mor ikväll, mumsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback