En vanlig torsdag.

2011-02-24 @ 20:31:13
Jag kom upp imorse och fick skjuts till resecentrum. Fyfaan vad det var kallt, runt -22grader.. brr.. Men i alla fall, föreläsning vid 9.15.. Makro denna gång, där vi gick igenom arbetslöshet och så. Raka vägen till bibblan när vi slutade vid tolv-tiden. Och där satt jag ungefär i två timmar och pluggade lite eko. styrning. Så segt! Tog bussen in till stan sen och åt på donken och sedan trallade jag till Ackes. Mötte Ulrika där och hon skulle precis gå när jag kom, och låsa men då fick jag passa stället istället. xD haha. Så jag var själv där från halv fyra-tiden, men sedan började en lektion vid kvart över fyra så det kom folk strax efter mig typ.. Vid fem-tiden så var det dags för ragga. :D Där vi körde igenom koreografin massa och fick lära oss lite steg, inte så många pga att det blir lov nu och folk kommer glömma bort.. xD haha. Timmen gick alldeles för fort, och nu blir det ingen dans på två veckor, tråkigt! Bussen hemåt och hemma så blev det mat direkt. Nu kollar jag lite på Navy CIS och inte så mycket mer, har lite tråkigt.. Får se vad som händer sen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback