Fredag!

2011-02-18 @ 18:50:04

Ja, nu är det helg igen. Väldigt skönt och behövligt typ.. Men jag har pluggat typ hela dagen.. Vaknade strax innan elva nån gång och då kollade jag på Sjunde himlen.. Sedan körde vi igång pluggandet.. Jag har läst kap4-5 i makro-boken och kap4 i mikro-boken, mitt huvud är helt slut. Allt på engelska också, hjälp. Även gått igenom kap1-5 i makro-kompendiumet, good! Blev klar strax efter sex-tiden här.. Med några småpauser under dagen, två en-timmes där jag kollade på Biggest Loser och senaste Bones-avsnittet som lades ut inatt. Åh, så bra! Och nu gör jag inte mycket alls.. väldigt trött bara. Har skrivit packlista inför finalhelgen i Sthlm också, det blir nog bra.. Även försökt mig på att dansa jazz-koreografin, fan vad svårt det ska vara.. det går för fort, gah! Hoppas kunna hänga med ordentligt på måndag, håller tummarna va.. xD Nu ska jag ner och kika om det blir mat snart eller nåt och hämta lite gurka. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback