Gbg, here I come!

2011-02-10 @ 22:01:49
Nu är väskan packad och jag känner mig nattiklar typ. :) Imorgon drar jag som sagt till Göteborg, hoppas för guds skull att tåget går och att det är i tid. SNÄLLA! Men ja, det blir spännande imorgon. Jag kommer inte blogga något under helgen för datorn är inte med. Så kommentarer kring deltävlingen på lördag kommer att komma upp på söndagkväll när jag är hemma igen. :) Hela helgen blir det massa melodifestivalen, det känns bra. Jag och Annika ska springa runt.. träffa Annamia bl.a. Och massa annat fint folk, hoppas jag! Och jag tror det blir direktsändningen för oss på lördag, det känns så. Underbart! :D Hoppas bara det finns biljetter kvar, men det löser sig. Annars ska vi bara leva livet och njuta i några dagar! ♥

Och jag tycker ni alla kan göra mig en tjänst på lördag, ring och rösta på fantastiska Sanna Nielsen. Ring 099-202 05 (billiga!) eller 099-902 05 (dyra!). Snälla, kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback