Helg igen då..

2011-02-11 @ 19:48:56
Jag har inte gjort mycket alls på min lista... Kollade inte på Sjunde himlen, för jag fastnade för det senaste Bones-avsnittet istället. Grymt! Kollade på Biggest loser, åh, jag vill träna för Jillian. :D haha. Och jag har bara hunnit läst kap3 i mikro-boken, det går så segt på engelska.. men ska försöka hinna med lite fler sidor, men har ju hela helgen på mig. Mamma ringde SJ kundservice och jag får pengarna tillbaka på mina tågbiljetter, bara åka in till Gävle och lämna in biljetterna. :) Och har även fixat med lite bilder till en fotobok, det blir nog bra när allt är klart.. Och nu snart är det dags för Let´s Dance också, heja Jessica! Ska kika runt lite snabbt på datorn här nu innan det börjar... :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback