Helgen slut igen..

2011-02-20 @ 21:22:27

Vaknade sent eller gick upp sent, runt ett-tiden var klockan nog. Duschade och fixade mig. Vid tre-tiden så var det tv-tajm, Thintervention. Mycket bra ju! Efter det så fick jag skjuts till bussen och det var raka vägen in till Gävle. Var på Ackes en timme innan dansen började, väldigt segt men så är det på söndagar. Suck! Vid sex-tiden var det dags, jazzbalett som gällde idag. Det är väldigt kul, men även jobbigt och svårt ju.. Men jag kämpar på och nån gång ska det väl gå.. ;D haha. Bussen hemåt och det blev mat direkt och jag kollade på Bones. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra här... småkollar lite på filmen på femman och bara slappar.. borde packa väskan för morgondagen..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback