Jaha..

2011-02-04 @ 13:14:55
Fick skjuts av pappa till resecentrum imorse, tack! Bussen in till högskolan och det var dags för tenta i marknadsföring. Alltså, det kändes faktiskt bra, men det var några jag inte svarade på för jag fattade inget. Och jag tror tyvärr inte att poängen räcker till ett godkänt. Så otroligt jobbigt! Man måste ju av 18 av 30 för godkänt, men ja, det är la bara att göra omtenta då... Orkar inte! Tog halv tolv-bussen hemåt och har bara ätit här hemma ännu..

Fick mail av min ledarskapslärare igår också, för jag skickade ju in mina rest-uppgifter i onsdags, och han hade kollat på dem nu och de var godkända. Så skönt, och jag fick D i slutbetyget på kursen. Jag är nöjd! Kan lägga den kursen åt sidan i alla fall. :)

Nu ska jag titta igenom lite annat plugg.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback