My day!

2011-02-21 @ 21:38:23
Klockan stod på ringning imorse, den stängde jag av och sov istället. Så skönt! Kollade på Sjunde himlen i förmiddags, men glömde helt bort Biggest loser, surt. Har kollat på lite olika klipp med Jillian Michaels på youtube under dagen, speciellt det när hon gästar Rachael Ray. Hon gör lite olika övningar i KLACKSKOR! Åh, grymma människa! Och jag har även smyglyssnat på Sanna Nielsens kommande album "I´m in love". Jag är redan kär i alla låtarna. Gud vad bra hon är! Galet! Och de roliga är ju att låtarna Devotion och Part of me, som jag har älskat och älskar, är två av de mindre bra på skivan. Men det finns verkligen inga dåliga låtar på skivan, alla är verkligen svinbra. Sanna är grym!


Strax innan fem-tiden så tog jag bussen in till Gävle. Det var dags att dansa igen vid sex-tiden. Jazz, jazz, jazz. :D Där vi gick igenom de nya stegen från förra veckan, repade de lite och sedan körde vi hela koreografin några gånger. Fick lära oss några nya steg och nötte på dem. Och avslutade hela timmen med att köra hela koreografin några gånger.. För det var sista gången vi körde den nu, nästa vecka är det lov och ingen dans. :( Efter lovet blir det nytt... och vi fick reda på att vi inte ska göra två delar i en koreografi, som vi trodde utan vi ska göra två olika koreografier. Lycka! Så efter lovet blir det alltså en ny koreografi, underbart. Tog bussen hemåt och då kollade jag lite på Top model och åt lite mackor..

Nu kollar jag lite på Rum för en stjärna, haha.. Sedan får vi se vad som händer, det blir väl tidig kväller om jag ska lyckas ta mig upp och in till högskolan imorgon. haha..
Hörs mer imorgon!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback