Onsdag!

2011-02-16 @ 21:33:35
Ingen högskola i förmiddags, orkade inte ta mig iväg.. Så jag ska väl läsa ikapp i helgen tror jag. :) Så jag kollade på Sjunde himlen när jag vaknade och sedan under dagen blev det även Biggest loser plus massa annat. Syster har suttit i rummet här också, vi har beställt bikinis från hm och även smycken från nån sida på nätet, najs. Kollat på film, High school musical, tidigare idag och nu kollar jag på High school musical 2. Dem är bra! Var iväg och tränade en timme också, aerobic latin moves. Så underbart roligt! Skulle ta det lite lungt men det gick inte så bra, för det är ju så jäkla roligt ju.. Pratade med Päivi efteråt och fick skjuts hemåt, tack! :) Då blev det lite mackor och Glee på tv.. Och nu som sagt så kollar jag på film. Inte så mycket mer faktiskt! Ska ner och hämta nåt gott tror jag. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback