Snaaart!

2011-02-19 @ 18:14:08
Mindre än två timmar kvar tills tredje deltävlingen i Melodifestivalen 2011 drar igång. Det ska bli otroligt spännande att se.. Jag har vänner som är där på plats i arenan och har det underbart! Och jag har även vänner som är med och tävlar ikväll, inga mindre än Shirley's Angels. Och jag tycker att ni alla ska göra mig, mina vänner och änglarna en stor tjänst och rösta som bara fan ikväll och skicka dem raka vägen till finalen. SNÄLLA! Låten är asbra, numret är assnyggt, brudarna är assnygga och så galet begåvade! Detta bara måste vara med i finalen!

Nummer som gäller ikväll; 099-202 05 (billiga!) eller 099-902 05 (dyra!).

bild från änglarnas fb-sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback