Snaaart!

2011-02-10 @ 20:56:22
Kanske dags att blogga om dagen som varit nu...
Var iväg till högskolan imorse och hade föreläsning, det var segt och vi var trötta. Slutade vid 12 och då tog jag bussen hemåt.. Hemma slappade jag lite vid datorn, kollade på Biggest loser, försökte packa lite och sedan åt jag lite också. Fick skjuts av mamma till resecentrum, för det snöade så otroligt mycket. Suck! Bussen in till gävle igen och det var dags att dansa. Ragga! :D Det var roligt och vi la på massa nya steg, lite jobbigt för benen liksom, men hon tyckte att vi skulle köra hårt med benen så.. xD haha. Men roligt var det! Och efteråt så frågade vi om låtarna, både till raggan och jazzen, så nu kan man träna hemma också. Underbart! Buss hem och jag fick hämtning av mamma.. Inte hänt så mycket hemma här, har ätit och nu sitter jag här.. Ska försöka packa lite, eller först bestämma vilken väska som blir bäst, ska ju inte ha så mycket med mig ju. :) Ska ju åka till Göteborg imorgon ju, najs! Nej, packa var det ja... :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback