Söndags...

2011-02-27 @ 22:58:30

Det blev film här. Det näst bästa med Madonna bl.a. Bra film ju. Och nu tror jag att jag ska ta en snabb titt i boken inför tentan imorgon också, haha.. Oh, jag känner att jag inte har pluggat så väl till denna tentan (som vanligt då!) men jag hoppas att det ska gå vägen ändå... *håller tummarna* 

Nu kör vi en veckoplanering här;
Måndag:
Tenta - Ekonomisk styrning och analys 9-14.
Tisdag: Makro 9.15-12. A-K och pappa fyller år, grattis! ♥ Step/styrka 17.30. Styrkepass 19.
Onsdag: Mikro 10-13. Aerobic latin moves 18.15.
Torsdag: Makro 9.15-12.
Fredag: Let´s Dance på tv!
Lördag: Mello Andra Chansen - HEJA SHIRLEY'S ANGELS!
Söndag: Thintervention på tv! Bones på tv!

Yes. Massa skola och lite träning. Det är så tråkigt att det inte är någon dans denna veckan, pga sportlov. Liksom, hallå, jag vill dansa ju.. :( Denna vecka kommer att gå otroligt segt bara för att jag ska gå och längta till nästa måndag. Hm. Men jag får göra det bästa av saken, har ju fortfarande mitt älskade step/styrka-pass. Lycka! Och helgen blir en tv-helg ser det ut som, haha. Men ja, det blir nog en bra vecka trots att den blir utan dansen...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback