Tisdag!

2011-02-15 @ 21:29:31
Jag sitter här och slappar vid datorn...
Dagen har rullat på som vanligt. Högskolan och föreläsning i förmiddags, makro, där vi räknade lite och så. Det var faktiskt intressant. Slutade tolv och då tog jag bussen hemåt. :) Svinkallt ute ju, verkligen. Hemma blev det mat, och så kollade jag på Biggest loser.. Åkte upp på stan med syster, mamma och mormor. Jag fyllde på mitt busskort.. Och vi preliminär bokade en utlandsresa i sommar också. Yees! Hemåt och jag bytte om och tog mig sedan till badet. Step/styrka med Linda denna gång, det var lite annorlunda, men det var roligt. Orkade inte vara kvar på styrkepasset, tänkte att jag måste vila lite för att bli frisk, haha. Så jag hejade bara lite snabbt på Päivi när hon kom och sedan trallade jag hemåt i kylan.. Och det blev tacos till kvällsmat här, gott. :) Och nu kollar jag lite på tv.. och inte så mycket mera. Ska ner och hämta nåt att dricka tror jag. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback