Torsdag!

2011-02-17 @ 20:21:46
Idag fick jag sovmorgon, skönt! Kom upp efter tio-tiden och fixade mig, trallade till bussen och in mot Gävle och högskolan. Föreläsning vid kvart över ett, makro som gällde.. Där vi gick igenom varumarknaden och penningmarknaden, kikade på deras jämvikter och sedan satte vi ihop dem båda. Najs! Slutade lite tidigare och tog mig in till stan, där det blev mat på donken. Vidare till Ackes och det var dags för ragga vid fem-tiden. Så sjukt roligt! Vi gick igenom koreografin massa och sedan la vi på lite nya steg, som vi fick väldigt roligt åt för det gick inte riktigt som vi ville.. xD haha. Men har lovat att det ska sitta till nästa gång. ;) Bytte sedan om och skyndade mig till bussen.. Trallade hem och hemma så väntade en pizza på mig, så jag åt lite där.. Sedan satte jag i Sex and the city och den kollar jag på ännu, den är ju bara så braaa! :D Sedan får vi se vad som händer..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback