Träääning!

2011-02-19 @ 14:27:46
Uppe och hoppade redan vid halv tio-tiden idag.. Fixade mig och drog iväg till badet. Iskallt ute ju, runt -18, brr.. Vid elva var det i alla fall dags för step/styrka med Päivi. Så underbart! Det blev svettigt och det blev jobbigt, men fasen vad roligt det är. Jag älskar det verkligen, det finns inget bättre ju! Efter 75minuter där så stannade jag kvar med Päivi och Linda, där L gick igenom sitt program lite igen... Så ja, vi körde en 45minuter till. Hahah, så kul men jobbigt. Pratade lite med dem och sedan trallade jag hemåt i kylan.. Var hemma efter ett-tiden nån gång..

Nu sitter jag här och har tråkigt, suck!
Pusshej!


bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback