Trevlig kväll.

2011-02-22 @ 23:21:54
Nu ikväll här så var jag iväg och tränade massa. Step/styrka och styrkepass. Otroligt roligt men jobbigt.. Det går så galet bra så, och jag skrattar mig igenom passen. Underbart, det är så det ska vara.. Träning ska vara roligt annars är det ingen idé tycker jag... ;D hihi. Pratade med Päivi efteråt och har liksom lovat att jag ska visa upp danserna för henne imorgon, både jazzen och raggan, hjälp.. haha.. Fick sedan skjuts hem, tack. :)

Det blev mat och jag kollade sedan på Den hemlige miljonären. :) Och inte gjort så mycket mer sedan dess.. och nu ska jag ner lite snabbt för att sedan ta mig till sängs. Förhoppningsvis så blir det högskolan imorgon och vi hörs efter det då. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback