En dag närmare..

2011-02-03 @ 22:06:25
Blev sen hemifrån imorse, men bussen var försenad så jag hann med den. Gött! Trodde inte jag skulle hinna till föreläsningen heller men var där fem minuter innan. Makroekonomi var det idag, där vi gick igenom massa formler och grafer typ, vet inte riktigt vad jag ska kalla det. För jag förstod inte så himla mycket av föreläsningen alls. Sedan blev det bibblan när vi slutade vid tolv-tiden.. där pluggade jag lite marknadsföring, tills jag inte visste vad jag skulle göra. Fixade ihop en planering över februari-månad, hoppas kunna följa den också. :) Runt halv tre-tiden tog jag mig till stan för att äta på donken igen, andra gången den här veckan.. Drog till Ackes och satt där och väntade länge, fick sällskap av M, trevligt. Sedan kom I också, och det var dags för oss att dansa.. Ragga denna gång, och J var sjuk så vi hade en annan.. Vi körde massa på koreografin, fick lära oss flera steg, roooligt! Vi fick höra låten som vi ska dansa till också, najs. Sedan körde vi mot varann, två och två, och vi skulle ha ögonkontakt hela dansen annars fick vi köra om.. Ingen fick kolla ner i golvet, haha, så himla roligt! :D Men en timme gick fort och det var bara att ta bussen hemåt.. Hemma blev det tacos med mamma, vi blev så sugna på det, haha.. Nu sitter jag här och kollar på Wanted, kanske inte en av de bästa filmerna men bra är den. :) Efter den så ska jag kika igenom marknadsföringen lite och bli lite klok inför morgondagen. Ha ha ha.

Morgondagens planer; Tenta i marknadsföring på förmiddagen. Träning på eftermiddagen ifall det finns plats. Lite plugg. På kvällen är det Let´s Dance på tv.. En lugn dag, typ.. Hoppas bara tentan går bra..

Nu ska jag fokusera mer på filmen..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback