Full rulle..

2011-02-07 @ 20:52:42
Uppe tidigt och kom iväg med bussen vid nio-tiden. På högskolan innan tio nån gång, då hämtade jag ut mitt studieintyg och sedan väntade in föreläsningen. Det var räknestuga idag på mikroekonomin, jag och Sanna gav upp efter halva.. eller vi fick rast strax innan tolv och då drog vi till en datasal och skrev ut två kompendium till kursen. Mot stan och där kikade jag runt lite snabbt och tog sedan bussen hemåt.. Raka vägen till stan här i viken, kikade in på team sportia och köpte ett par trekvarts-mjukisbyxor för mitt presentkort. Så snygga! Sedan drog jag förbi Livingroom och köpte förköpsbiljett till September, hon kommer hit i april, lycka! Trallade hemåt, då tog jag lite fika och sedan pluggade jag lite. Läste ett kapitel i makroekonomi-boken, najs, men det går så segt när det är på engelska, suck.. Åt lite sen också, och fick skjuts till resecentrum.. Bussen in till gävle och raka vägen till Ackes, det var dags att dansa jazz en timme.. Och det blir bara roligare och roligare. Körde två nya diagonaler, lite hopp och så. Underbart, men svårt. Vi la på lite fler steg på koreografin, det var najs. Och sedan körde vi igenom hela, och den sätter sig bättre och bättre för varje gång nu. Åh, jag blir så glad! Hann med kvart över sju-bussen hem och gick sedan hemåt.. Jag tog lite banan när jag kom hem och nu sitter jag och kollar på Top model. :) Efter det så ska jag läsa igenom kap 4 inför morgondagens föreläsning.. Och även kolla på Rum för en stjärna.. sedan väntar sängen.. Det var verkligen full rulle hela dagen..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback