Sound memory.

2011-02-09 @ 16:33:29
Idag blev det en snabbtripp in till Gävle, skulle egentligen till högskolan men bussen var sen så jag skulle inte hinna in till föreläsningen. Blev en tripp på stan innan jag tog bussen hemåt igen. Följde med mamma upp på stan och satte in pengar på banken, najs. Hem igen och betalade räkningen för mina kursböcker, så pengarna försvann lika fort igen. Sedan har jag pratat lite med Annika och även skrivit packlista för helgen, eller halvt i alla fall. Även kollat på Biggest Loser, jag gillar Jillian, hon verkar asgrym! :)



Nu slappar jag mest och har skapat en September-lista på spotify som jag lyssnar på, underbart! :) Hon har ju många bra låtar som man aldrig hört ju.. Najs! Men jag ska ta och plugga lite nu, läsa ett kapitel vadera i mikro och makro. Suck!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback