Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2011-01-02 @ 23:32:43



1. Jag är lite av en perfektionist. Jag har svårt att avsluta grejer om det inte är perfekt, och det kan ta sin tid. På både gott och ont.

2. Jag älskar att dansa och tycker faktiskt att jag är väldigt bra på det. Men jag vill utvecklas ännu mera!

3. Jag är väldigt ekonomisk av mig. Vill jag göra något så spar jag till det. Och mina pengar kan räcka långt fast jag gör en hel del..

4.
Jag är dålig på att ta komplimanger..

5. Jag tycker att livet går lite väl fort, och jag har knappt nån aning om vad jag vill bli/göra med livet.

6. Jag är beroende av choklad. Det kan mina vänner intyga.. xD

7.
Jag har gjort en käkoperation... vill aldrig göra det igen, men jag är stolt över mig själv att jag gick igenom det och är mycket nöjd med resultatet.

8.
Jag blir väldigt sällan arg. Alltså riktigt arg. Vet inte ens om det har hänt någon gång.. hm.

9.
Jag är inte den som ber om hjälp när jag behöver det, utan jag brukar mest strunta i det då.. fungerar inte så värst bra i skolan, men jag försöker bättra mig, men det är inte lätt..

10.
Jag är en träningsnarkoman, och har nog alltid varit.. men det har blivit mer på sistone. Testat det mesta, men håller mig mest till dans, step up och lite styrkepass nu.


Kommentarer
Postat av: Mika

chokladomanCarro <3

2011-01-03 @ 13:00:14
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: sara

Vart du än är carro, har du alltid med dig choklad ;) haha!!

2011-01-03 @ 14:55:15
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback