Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

2011-01-22 @ 18:55:36
Det finns några stycken som jag skulle vilja byta liv med för en dag...

En av dem är fantastiska Nathalie Rosenberg.
Varför..? Jo, för att hon är hon helt enkelt. Jag älskar hennes personlighet, och hon finns verkligen där för alla. Otroligt omtänksam och kärleksfull person. Hon är en av världens bästa dansare, allt hon gör är/blir så häftigt. Hon har alltid mycket saker för sig och hon gör det till sin egen grej. Hon är en stor förebild för mig, både som person och som dansare, och det skulle vara en ära att få byta liv med henne en dag och se hur hennes spännande  och händelserika liv är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback