Dag 22 – Min favoritplats.

2011-01-23 @ 22:24:33

Det finns väl några stycken.. men jag nämner två här..

Den första platsen är tränings-/danslokalen.
Där kan man verkligen släppa allt och bara köra för fulla muggar.. Nån träningsform som dans.. det är bara att bli ett med musiken och bara hänga med. Jag älskar att bara finnas där och röra på mig. Det är livet, underbart! Jag känner mig hemma där, det är det bästa som finns! Jag ♥ träning/dans!

Och den andra platsen är helt klart Stockholm. Älskade Stockholm. Det är mitt andra hem, där trivs jag och där kan jag finna lugnet. Bland allt stress så trivs jag enormt mycket. Jag älskar det livet. Allt det stressiga och sedan det lugna som även finns där. Åh, en vacker dag så ska jag bo där. Jag vill kalla Stockholm mitt hem, på riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback