Dag 24 – Min favoritfilm.

2011-01-25 @ 21:41:26
Oj, svårt att säga bara en.. Jag har några stycken faktiskt, som jag kan se om och om igen. Kan replikerna och jag tröttnar aldrig. Det är så underbart! Jag nämner tre av dem här nu. :)

1. Dirty dancing. Det måste typ ha varit den första filmen jag såg nånsin.. Typ när jag var bebis nån gång, haha. Och jag har sett den tusentals gånger, den är så himla bra!

2. Föräldrafällan. Den älskade jag från första stunden jag såg den. Och den är fortfarande en favorit, jag blir så glad av den. Den är helt underbar! Väldigt mysig film.

3. Heartbreak hotel. En film som man inte kan få nog av. Den är galen, jag skrattar lika mycket varje gång. Jag behöver inte ens se filmen, utan bara höra för jag vet vilken scen det är och jag kan de flesta replikerna.

Det var tre av favvofilmerna. Och jag ville lägga in klipp också, men det fungerade inte alls. xD Jättekonstigt, så det fick bli utan.. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback