Dag 28 – Mitt favoritprogram – och varför.

2011-01-29 @ 21:23:50
B o n e s .
Jag har gillat den serien i några år nu och jag har alla boxar som släppts.
Dr Brennan och Agent Booth. Åh, jag älskar dem. Jag älskar alla karaktärerna, åh! Hela serien är helt underbar, spänning och humor. Och Brennans jobb verkar så sjuukt häftigt och spännande, jag vill testa va! Jag kan nog de flesta avsnitten utantill, ser jag början av ett avsnitt så vet jag hur det kommer gå och hur det slutar.. Men jag kollar det i alla fall. Jag älskar serien! Och jag vill så himla gärna träffa Emily Deschanel, hon som spelar Temperance Brennan. Åh!

Ett klipp med bloopers från säsong 4.. och jag bara skrattar med. xD haha.

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHAHAHAHAHA! tavlan! HAHAHA

2011-01-29 @ 22:32:43
Postat av: Mika

Det är du och min mamma, ni borde bli Bonesbästisar! xD

2011-01-30 @ 12:08:27
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh my god ! skrattar ihjäl mig :p älskar Bones, bästa serien ever och precis som du kan jag flera avsnitt utantill med mera. <33

2011-09-04 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback