Dagen bara rullar på..

2011-01-10 @ 14:52:59
.. och här sitter jag och gör ingenting typ. Jag var iväg till högskolan imorse, träffade gruppen vid tio-tiden.. Kikade igenom PM-arbetet, fyllde på med lite text och sedan var vi klara. Det tog en timme, haha. Bestämde att vi alla åker in till högskolan på onsdag och lämnar in det och sedan fixar presentationen och troligtvis oppositionen då med. :) Najs! Jag tog mig till stan en sväng för lite shopping.. Det blev en glitter eyeliner, en svart dipliner och en neongul sportbh på h&m.. Så najs! Sedan införskaffade jag mig en ny kalender för året, jag måste ha nåt att skriva allt i.. xD Tog bussen hemåt och var hemma runt halv två-tiden..

Nu gör jag som sagt absolut ingenting.. Tror jag ska fylla i lite i min kalender och sedan kanske sätta i nån film eller nåt. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback