Dagen rullar på..

2011-01-29 @ 15:06:01
Jag var upp en sväng på stan med mamma tidigare.. Skulle kika lite på träningskläder för det var nå kampanjerbjudande på Team sportia. Linne och byxor för 199:-.. Men det fanns inget snyggt linne jag ville ha.. :( Så det blev inget, och hittade inget annat där heller.. Det var bara massa dyra grejer, jag har ju presentkort på bara 200:-.. Får kolla nån annan dag.. Kikade även in på Intersport, fint men dyrt. Sen även lindex, kappahl och systemet, och en sväng förbi ica maxi på hemvägen. Där köpte jag en film, Salt med Angelina Jolie. Najs! Den ska jag nog se ikväll, fast jag upptäckte att det var andra filmer på tv ikväll också. Nämligen A cinderella story och Så olika. Hm, får se om jag ska se dem och sedan sätta i Salt.. Det visar sig. :)


Om jag ändå kunde släppa datorn för en stund och plugga lite....
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback