Fullt upp..

2011-01-31 @ 20:59:30
Jag hinner knappt sitta här om dagarna va.. haha. Idag har det varit fullt upp. Uppe och hoppade vid sju-tiden, fixade mig och tog bussen in till Gävle och högskolan. Föreläsning vid tio-tiden, mikroekonomisk teori. Idag gick vi igenom efterfrågan och utbud. Väldigt segt! Slutade ett och då satte jag mig i bibblan och pluggade lite, tog mig igenom halva delen av gamla tentan i marknadsföringen. Det kändes skönt! Trallade in mot stan och kikade runt där lite grann och det blev mat på donken, gott! Sprang in på hm och köpte ett träningslinne också. Sedan gick jag raka vägen till Ackes och satt där och kollade på klassen innan, street. :) Sedan kom A och det var dags för jazz övade vid 18-tiden. Vi var lite nervösa över hur det skulle gå, för vi hängde inte med så bra förra veckan, men det gick faktiskt bättre idag. :) Det var skönt, fast jag är fortfarande sämst typ.. Men jag lär mig jättemycket och det är roligt. :) Hann med kvart över sju-bussen hem och blev hämtad på resecentrum av mamma..

Nu sitter jag här och har nyligen kollat på Top model, nu blir det Rum för en stjärna och sedan Thintervention. :) Sedan sova.. också kör vi samma sak imorgon igen. Högskolan, plugga och träning. Najs!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback