Fullt upp!

2011-01-04 @ 20:33:09
Nu har jag tid att blogga här.. Det känns verkligen som om jag har haft fullt upp hela dagen och det har jag väl också. Är så himla trött just nu.. Kom upp nån gång runt tio-tiden. Duschade, åt frukost, fixade mig och gick en promenad med musbus. Tog bussen in till högskolan och träffade gruppen där vid ett-tiden.. Vi skrev massa på arbetet och delade upp det sista som vi ska fixa till på måndag när vi ska träffas igen. Satt där två timmar och tog mig sedan till stan, snurrade runt där 1,5 timme i väntan på att mamma, syster och mormor skulle bli klara.. Vi svängde in på Valbo köpis på hemvägen.. Sedan köptde vi hem lite kina-mat, friterad kyckling och ris. Mums! Klockan var sedan åtta och då slog jag mig ner här och kollar nu på Bones. :) Som sagt, fullt upp verkligen! Jag vet inte om jag orkar göra något vettigt idag, jag får nog skjuta upp det till imorgon.. Nu ska jag kolla vidare på tvn här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback