Onsdagen..

2011-01-05 @ 23:04:56
Inte mycket som har hänt idag. Mamma och jag var en sväng till Valbo köpis, för jag skulle "byta" min paljett-topp som jag köpte under veckan i Skövde.. det var rea på den nu, så jag lämnade tillbaka den jag hade och sedan köpte jag den igen med rea-priset.. xD haha. Fick även med mig korta svarta shorts från vero moda hem, de var najs! Sedan har jag mest suttit här och nu ikväll har jag kollat på massa tv. Först Bones, sedan sista timmen av Göta kanal 2 och nu kollar jag på Moulin Rouge.. Mycket bra film!

Får se vad som händer sen...
Pusshej!


sakna.

Kommentarer
Postat av: Celina

Svar: Vad kul att du gillar den! Ser framemot din beställning då. :)

2011-01-05 @ 23:10:26
URL: http://finest.se/celinaryden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback