Saknad!

2011-01-02 @ 19:43:41

Nu är jag hemma igen, i lilla Sandviken... Varit hemma nån timme nu och det känns så sjukt... tomt! Man har varit van nu att ha nio personer till runt omkring sig.. Folk som springer runt. Eller skrattar mycket. Skrammel och liv. Musik som spelas och folk som dansar runt. Nån mellodvd på tvn. Och bara allmänt prat.. Nu är allt tomt och tyst! Det känns konstigt, visst att det är skönt att vara hemma igen... men jag saknar faktiskt mina vänner något enormt redan. Varenda en av er! Jag är så glad att jag har Er! Tillsammans är vi nåt alldeles extra och unikt, om jag får uttrycka mig så. Det är VI, allihopa. Tillsammans, genom allt! Var och en av oss.. Åh, vad jag älskar er mina fina vänner! ♥ Det har varit så otroligt mysigt och vi har haft det underbart, trots vissa grejer, men vi klarar Allt! Sånna här dagar tillsammans med Er är guld värt, det ger så otroligt mycket och man blir alldeles fylld av energi, kraft, glädje och framförallt Kärlek! Åh! Och det är faktiskt inte så långt kvar tills vi ses igen, jag räknar ner dagarna! :D


L o v e , L o v e , L o v e


Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskade älskade vän! <3

Ord är för små...

Tack för allt, vi är bättre än bra.

<3

2011-01-02 @ 21:17:17
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Mika

nu började jag grina.



fan vad jag älskar er, tack för att ni är ni! tilsammans, genom allt, föralltid. <3 <3 <3 <3

2011-01-02 @ 21:21:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Sara

saknar dig och de andra alldeles för mycket! ♥

2011-01-02 @ 21:27:01
URL: http://srydstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback