Söndagsblogg!

2011-01-09 @ 22:43:57
Dagen börjar gå mot sitt slut.. och vad har jag gjort idag?! hm.. Mailat folk. Avanmält mig på danskurser. Fixat klipp på dvd till J. Även kollat på tv, filmen Det näst bästa med Madonna bl.a. Väldigt bra film ju! :) Annars har jag mest suttit här och haft tråkigt.. Kollar just nu på Kate & Leopold på femman.. Bra film!
Imorgon är det en ny vecka och en veckoplanering krävs..

Måndag: Högskolan, träffa gruppen 10. Stan.
Tisdag: Eko. styrning & analys 9.15-12. Plugga!
Onsdag: Träffa gruppen och inlämning av PM-arbetet 10.15. Plugga!
Torsdag: Plugga..
Fredag: Plugga! Let´s Dance på tv!
Lördag: Film-Ödets makt på tv!
Söndag: Bones på tv! Film-Huset vid sjön på tv!

Ja, mycket plugg och lite tv... Annars kommer jag nog mest att tråka här, haha.. Jag längtar så till dansen och träningarna börjar, hoppas bara att jag ska ha råd med allt. Men det blir nog en bra vecka, de två första dagarna är tråkiga, sedan blir det nog bra. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback