Söndagsblogg.

2011-01-16 @ 21:05:58
Hela dagen har spenderats framför Sex and the city. Tror jag kommit igenom säsong 1 och 2 nu. Det är såå bra! :) Kollat på Bones nu ikväll och nu kikar jag på filmen Huset vid sjön på kanal5. Den är otroligt bra ju.. :) Efter den så ska jag nog ta och sova lite.. Imorgon är det ny vecka och här är veckoplaneringen..

Måndag: Plugga. Köpa busskort.
Tisdag: Tenta - Eko. styrning & analys 9-14. Träffa gruppen, högskolan 14. Step/styrka 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: PM-seminarium, marknadsföring 9-12. Aerobic latin moves 18.10.
Torsdag: Inget planerat.
Fredag: Let´s dance på tv!
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Jazzbalett 18 - prova-på på Ackes. Bones på tv!

Det blir skola med två slutsgrejer i kurserna. Det blir nog bra. :) Och äntligen så börjar träningen och dansen igen, lycka! :D Jag längtar verkligen.. Och jag hoppas dansen är rolig på söndag så jag kan fortsätte på den! Annars är det mycket tv och så. Kanske blir bio med mamma nån dag också, det visar sig. :) Men det blir en bra vecka i alla fall.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback